Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Daltoni“ ponovo jašu

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 decembar 2011 01:16
Misao
Njegoš, Pašić, Saša Gajić, Branko Radun – to vam je ta svetskoistorijska linija


Haha, ovo je stvarno "uzimanje prave mere"! Briljantno, kao i ceo članak!
Preporuke:
77
46
2 petak, 02 decembar 2011 01:17
Čas anatomije
Mislim da je ovakav članak ipak potreban, ma koliko izgledalo da ima pametnijih i važnijih stvari danas i sada. Nismo i niste svi isti, a Istina mora biti na prvom mestu!
Preporuke:
72
40
3 petak, 02 decembar 2011 01:38
Dr
Iako je profesor Antonić dobro rasformirao ove ludorije, ipak mislim da ne treba pridavati pažnju marginalnim kvazipatriotskim portalima kojima je glavni cilj da daju legitimitet i zataškaju prave namere Srpske napredne stranke - ključne karike zapadnog projekta neutralizacije i uništenja Srbije.
Preporuke:
86
29
4 petak, 02 decembar 2011 02:04
David Novaković
Kako NSPM postaje sve više zastupljen u javnosti kao respektabilan izvor analiza i kritika, kao druga opcija u odnosu na (ne)zavisne medije i jednoumlje u srpskom javnom mnjenju tako se napadi inteziviraju. Samo nastavite punom parom!

Vi veri universum vivus vici.
Preporuke:
87
30
5 petak, 02 decembar 2011 02:28
Igor
Gora istorijska paralela od ove radunovsko-gajićevske odavno nije viđena. Od svih istorijskih ličnosti su uzeli deo koji im odgovara, odbacili neke njihove ključne ideje i uklopili ih u svoje viđenje, da bi kao šlag na tortu, na kraju stavili sebe i srbofobe sa B 92 kao ideološke naslednike Njegoša i Dositeja Obradovića.
Preporuke:
63
24
6 petak, 02 decembar 2011 02:35
za "dr-a"
Slažem se sa Vama i naravno sa profesorom Antonićem, ali samo uz jedan "sitan" dodatak, tj dopunu vašeg komentara. "...nakon što su DS i njegovi sateliti prethodno odigrali svoju mraćnu ulogu na tom planu, i od stranog faktora iskorišćeni i isceđeni poput krpe. Da bi na kraju poput krpe verovatno bili i odbačeni u korist "svežih" i perspektivnijih kvislinških snaga."
Preporuke:
78
4
7 petak, 02 decembar 2011 02:54
Zoran
Ma niste loši. Sve što odudara od ove jednoličnosti po standardnim medijima je dobro, ma u kom smeru išlo. Ne valja samo u jednu stranu, ma u koju.

Inače, sve iste vesti po svim medijima. I velika anemičnost onih koji se busali u grudi zapadne za vreme Slobe.

Ne može da se radi pametno a stalno da slušaš komande drugog. Pre jedno par meseci ovde u SAD odem u poštu da pošaljem nešto i oni obično pitaju da li mi trebaju poštanske marke. A kako me često viđaju, ja kažem ozbiljno, da vidim kako će da me shvati: Nije mi rečeno da kupim.

Onaj me zagleda, zavrte glavom i kaže: Ha, nije ti rečeno!? Ne valja stalno da slušaš kako ti se kaže.
Ja nisam hteo da mu kažem da je bila šala, nije ni bitno.
Preporuke:
29
7
8 petak, 02 decembar 2011 03:26
Ružičasti panter
A ko je Narcis u celoj priči ?
Preporuke:
26
6
9 petak, 02 decembar 2011 03:32
Biljana Nikolić
Preko preče, naokolo bliže.
Oni koji nemaju strpljenja da do autoriteta dođu usavršavanjem i radom, jednostavno sebe proglase za "nešto".

Puna podrška profesoru Vukadinaviću i profesoru Antoniću.
Preporuke:
65
14
10 petak, 02 decembar 2011 03:33
Mara iz Niša
Mada sam ja samo jedna obična žena iz naroda, odavno mi je jasno da je najveći tradicionalista u ovoj našoj Srbiji - Svetislav Basara. On pošteno priznaje kako mrzi sve što ima veze sa modernizmom, pa čak i Novi Beograd jer je izgrađen po principima funkcionalističke arhitekture tj. modernizma. A taj modernizam su posejale "okultne sile" - to kaže Basara, ne ja - i te okultne sile su krive za buržoaske i socijalističke revolucije, one upravljaju judeo-masonerijom, boljševicima, arhitekturom i modernom skulpturom... E pa, ne zvala se ja Mara ako Basara nije najveći srpski tradicionalista!
Preporuke:
42
8
11 petak, 02 decembar 2011 03:50
Milos
Dragi g.Antonicu,
Godinama potpisujem sve sto napisete i stojim iza toga.Tako je i ovoga puta.Imate vrlo ostro pero.Nadam se da cete tako nastaviti i ubuduce.Medjutim,ne mogu a da vam ne zamerim jednu stvar:gledao sam prosle nedelje vase gostovanje na B92 sa Nadom Kolundzijom i Miljenkom Deretom.Tu ste mi potpuno podbacili.Nekako kao da niste hteli da kazete sve ono sto smo svi mi ocekivali.Sve je nekako bilo previse diplomatski tipa "ne bih da uvredim sagovornike i njihove sefove".Prosto sav sam se iznervirao ispred svog televizora sto je od cele emisija gospodja Kolundzija brbljala bez prestanka jedno 70% vremena emisije (ne znam kao je samo usta ne zabolese i kako ona misli da ima odgovor za sve-kao ono kad pomenu "Kolubaru"-direktno na vas racun),Dereta jedno 20% duvajuci u istu trubu kao i pomenuta gospodja a vi samo 10%.Vasa je moralna i nacionalna duznost da progovirte duze i ostrije zbog miliona nas drugih Srba koji misle isto kao i vi.
Preporuke:
94
7
12 petak, 02 decembar 2011 08:05
Aleksandar
I u cemu je zapravo sukob? Moze li se formulisati u tri reci? Mozda samo-promocija, arogancija i borba (za citaoce)?
Preporuke:
48
8
13 petak, 02 decembar 2011 09:08
dragoslav pavkov
Ovu komičnu papazjaniju i patetičnu ludoriju odmah je požurio da prenese i Novi standard, koji je od početka pružao obilatu medijsko-logističku podršku svim napadima na nas. Tako se laž, kleveta, nečista savest, pranje biografije, drskost i glupost pokušavaju zaodenuti u carsko ruho nove, „patriotske teorije i prakse“ koju će, od sada, morati s poštovanjem proučavati svaki onaj Srbin koji hoće da se nazove patriotom.


Nemam nameru da presuđujem ko je u pravu u već zaboravljenom sporu "NSPM vs. ostali" ali bio bih zahvalan ako bi mi neko objasnio otkada se prenošenje tekstova koje urednik nekog medija nađe za zanimljive smatra podrškom bilo kome?!

Isto tako, nemam nameru da izigravam drvenog advokata vlasnika Novog Standarda, ali dozvolićete mi pravo da se borim za dostupnost svih informacija, uključujući i one koje se ne sviđaju redakciji NSPM. Vi ipak niste (ili jeste?) NIN... Hvala na prostoru.
Preporuke:
68
24
14 petak, 02 decembar 2011 09:29
Jasna Simonović
Baš lepo što ste nam ovo napisali, baš sam se pitala o čemu se tu radi...kad ono o jednom običnom "izvinjenju" koje je kod nas još uvek teže izreći nego "srušiti državu"! Tu u krajnjem cilju ne mora ništa biti loše..naprotiv..znači da se "ne zaboravljaju" razne "struje", a "polemika" dobija šansu da "izrodi" i nešto još bolje...(novu "struju" ili jednostavno neku "svetlu zvezdu" kojih je veoma mnogo u našem narodu)
Ovim tekstom pomogli ste mi da u sebi izdiferenciram i etatistu, i tradicionalistu i beskopromisnog patriotu i mnogo štošta, nadograđeno na "moj način"...
A što se "fantazija, kalkulacija i „vodiča“ tiče, nažalost niko od njih nije operisan...Verujte, kao veliki poštovalac nspm-a, posebno Vas i gdina Vukadinovića, verovatno bih nedavno "kapitulirala" pred otvaranjem sajta nspm iz objektivnog razloga...
ps Prof. Antonić, mislim da kad sebe pominjete u tekstu ipak je lepše da kažete "ja" a ne "Antonić", razmislite....Sve najbolje
Preporuke:
28
2
15 petak, 02 decembar 2011 09:31
Vladimir Đilas
Gosp. Antoniću, zašto sad ova tema?
Preporuke:
67
25
16 petak, 02 decembar 2011 10:07
Mira iz Vranja
Za "Aleksandra": ako vi zaista ne vidite i ne shvatate u čemu je spor i šta je cilj, bojim se da vam ne vredi objašnjavati.

Za Dragoslava Pavkova: Ako Vi zaista ne vidite razliku između onoga što NSPM radi i "novog" NIN-a, onda Vam takođe ne vredi objašnjavati.

Za "Maru iz Niša": pretpostavljam da je ono sa Basarom kao najvećim srpskim tradicionalistom samo duhoviti cinizam. Ali u svakom slučaju mislim da se vi ne ne zovete "Mara", mada možda jeste iz Niša:))
Preporuke:
29
12
17 petak, 02 decembar 2011 10:08
apis
"Oprosti mi."
"Neka ti je Bogom prosto."
Sa ove dve rečenice ruši se sva demonska sila oličena u zavisti, gnevu, gordosti....
Preporuke:
43
2
18 petak, 02 decembar 2011 10:23
samo napred
Ja sam ovaj tekst razumeo kao prilog prof. Antonića mučnom poslu stavljanja stvari na mesto i pospremanja u našim sopstvenim patriotskim redovima, što je uvek teška i neprijatna stvar. (A sam Bog zna koliko nam je to takođe potrebno.) A pri takvom poslu se uvek digne prašina i čovek malo uprlja.
Preporuke:
32
6
19 petak, 02 decembar 2011 10:37
Starac Fočo
Tačno je ovo što je napisano u poslednjem pasusu. Samo, vrlo je teško povući svoje reči i priznati grešku. No, najgore je ovde što čak se ne mora priznati greška u stavu, već samo greška u pakovanju, da se tako izrazim. Dakle, nije problem što se Gajić i Radun ne slažu sa Antonićem i Vukadinovićem i što misle da nisu u pravu, problem je "samo" u tome kako to svoje neslaganje pokazuju, a, da ne bude zabune, to su uradili na izuzetno ružan način, kao da im je Basara uzor (primeti to dobro Mara iz Niša).
Preporuke:
34
8
20 petak, 02 decembar 2011 11:09
teoreticar
Mislim da je ovo jos jedan udar na NSPM od strane Vidovdana koji podrzava onaj Cvijanovic, u sta je bio ukljucen i Vucelic. Mislim da iza ovog stoje oni kojima ne odgovaraju stavovi NSPM i koji zele da bude jedine patriote.
Preporuke:
28
25
21 petak, 02 decembar 2011 11:23
XXX
Možemo se svi mi slagati ili ne sa gospodom Antonićem i Vukadinovićem, ali je činjenica da su to ljudi čiji su stavovi uvek vredni pažnje i razmišljanja. Izazov je (i retkost danas u Srbiji) stav neistomišljenika koji je potkrepljen argumentima, odmeren i navodi na razmišljanje, bez da diskvalifikuje ikoga ružnim dnevno političkim sredstvima.

NSPM, Antonić i Vukadinović su preko potrebni i korisni, u ovoj šumi površnosti i neiskrenosti.

Gospodo samo nastavite tako!
Preporuke:
41
9
22 petak, 02 decembar 2011 12:06
politikofob
Ispravio bih prof.Antonića u izboru strip junaka u naslovu-radi se o klasičnom Iznogud (is-no-good) sindromu "hoću da budem kalif umesto kalifa". Za pomenutu gospodu malo ko bi čuo da nije bilo NSPM.
Preporuke:
28
7
23 petak, 02 decembar 2011 13:02
Miroslav Anđelković
Poštujem gospodina Antonića, ali danas ovoj temi niti je mesto niti vreme. Svedoci smo da i sa stranica NSPM-a (prenošenjem tuđih tekstova i intervjua), na nas i našu državu svakodnevno nasrću raznorazne aždahe, koje hoće da nam rastoče državu i da nas konačno rasrbe! Na taj način i redakcija NSPM-a vrši strahoviti pritisak na nas malobrojne, koji smo još uvek ostali pri zdravom razumu, a uz to smo i nacionalno svesni na tradicionalan način!
Gospodine Antoniću, pružena Vam je prilika na B92, da pred milionskim auditorijem uputite argumentovani urlik za spas Srbije. Vi tu priliku niste uopšte iskoristili! Nisu vam dozvolili da išta kažete u našu korist. Već sam Vam u jednom od svojih ranijih obraćanja rekao, da se borba za Srbiju protiv ovako opakih neprijatelja ne može dobiti nošenjem belih rukavica i upražnjavanjem finih manira.
''Vasa je moralna i nacionalna duznost da progovirte duze i ostrije zbog miliona nas drugih Srba koji misle isto kao i vi.''
Preporuke:
62
5
24 petak, 02 decembar 2011 13:20
Lena
Dokazali ste gospodo da ste "pravi Srbi" i to svojom neslogom.
Manje umetnickih sloboda i zanosa, vise intelektualnih analiza i konacno neki plan rada.
Preporuke:
35
7
25 petak, 02 decembar 2011 15:02
DB je njegova sudba
@ Dragoslav Pavkov

Dragoslave, zaista ne sumnjam u vaš patriotizam, poštenje i iskrene namere. Ipak, pogledajte ovaj izuveštaj Saveta za borbu protiv korupcije

Novi Standard
Petnaest odsto akcija nedeljnika Standard donedavno je bilo u vlasništvu novinara Željka Cvijanovića, dok je 85 procenata pripadalo bečkoj firmi JK Zeitungsverlag beteiligungs. Zanimljivo je da je formalni vlasnik tog preduzeća austrijski advokat Verner Johanes Kraus, koji je takođe vlasnik Grinberg investa u TV Avala. … Cvijanović je poznat domaćoj javnosti kao novinar koji je za vreme rata službovao u kabinetu SDS-a Radovana Karadžića, a potom bio i šef beogradskog dopisništva Srne, novinar Reportera, urednik „Blic njuza“, nedeljnika „Evrope“, čije su navodne veze sa Službom državne bezbednosti više puta bile objavljene u javnosti.
Preporuke:
30
17
26 petak, 02 decembar 2011 15:56
dragoslav pavkov
@petak, 02 decembar 2011 14:02 DB je njegova sudba

Znam za izveštaj čiji deo ste citirali, ali podsećam vas da je Cvijanovićev portal koji je veoma posećen jedno od mesta na kome komentatori i autori imaju skoro neograničenu slobodu za iznošenje svojih stavova. Doduše, moj blog je još slobodniji, jedina mana mu je što je Novi Standard mnogo čitaniji :(
Komentar koji sam ostavio ispod Antonićevog teksta ima za cilj da upozori obe strane na štetne posledice nastavka ove rasprave; tekst koji je predmet Antonićevog osvrta iskreno - nisam ni čitao, a nadam se da njegovi autori neće pročitati ovaj komentar :)
I konačno, sa kojom DB je Cvijanović navodno sarađivao - našom ili nekom stranom, neprijateljskom? Mislim da su nam trenutno veći problem oni koji su u ministarstvima instalirali "kancelarije za vezu" sa stranim agenturama, koji su kao dokaz dobre namere u Lengli slali SD-ove sa podacima iz arhove UDB-e, SDB, RDB... Pozdravljam vas.
Preporuke:
49
13
27 petak, 02 decembar 2011 16:55
Vlada Kanada
Kako sam vrlo često, nadam se ne zadugo, fizički daleko od Srbije, ali uvek dovoljno blizu da svakodnevno pratim političku, društvenu i ekonomsku situaciju čitajući pomenute sajtove. Na njima sam nalazio, i još uvek nalazim, članke, mišljenja i analize koje su mi otvarale oči. Zato mi "svađa" i "neslaganje" između njih smeta i smatram ih nepotrebnim i nedostojnim ljudima koji stoje iza njih. Zato bih ponovio komentar APISA:

"Oprosti mi."
"Neka ti je Bogom prosto."
Sa ove dve rečenice ruši se sva demonska sila oličena u zavisti, gnevu, gordosti....
Preporuke:
29
4
28 petak, 02 decembar 2011 17:30
Vlada
Mogu da razumem nelagodu nekih što se, tobože, unosi smutnja unutar "patriotskog bloka". Ali ovde se ne radi o tome, i mislim da se neki ovde prave malo naivni, nego o tome da se su gospodin Antonić i Vukadinović i čitav NSPM pre godinu dana bili brutalno napadnuti i oklevetani na pravdi boga, i da sada neko tom mučkom i politikantskom napadu pokušava dati kvazi-teorijski smisao. Gospodine Antoniću, ne dajte se, molim Vas, smesti i iznervirati, i apelujem na vaš da istrajete u svojoj borbi.
Preporuke:
20
9
29 petak, 02 decembar 2011 18:31
Byakuya-sama
@petak, 02 decembar 2011 01:28 Igor

Ne vidim šta vas to čudi, oni sa kojima se oni porede su bili internacionalisti,kao što je i ta filičarska ekipa sa Vidovdana,B92(rusofili,anglofili,germanofili,frankofili...)

Nije uopšte čudno što su prvog napali Miloša Obrenovića, a očigledno autori nisu baš iz Srbije(li prva generacija), inače bi trebalo da znaju da MO najpoštovanija istorijska ličnost u Srbiji.

Npr komunisti nisu dobili Srbiju samo na ideju,ni na ruske tenkove nego i na animozitet (dobrog dela)naroda prema Karađorđevićima, i te cele 1903-1945 lumpen-proletarijat(internacionalističke) ''građanske'' elite.
Preporuke:
16
6
30 petak, 02 decembar 2011 18:45
Byakuya-sama
@dragoslav pavkov


Nemojmo da se lažemo, NS je jedan od sajtova koji ima jednu od najstrožih cenzura,normalni stavovi se ne puštaju,ali se zato vrlo rado puštaju najgore moguće vulgarnosti, i kad se pogleda da iza NS stoji tata Mitrović(ona austrijska firma koja je vlasnik Avale je vlasništvo pinkovca) sve je jasno
Preporuke:
17
14
31 petak, 02 decembar 2011 19:03
El Pibe
Čisto da ponovim ono što sam već napisao na Novom Standardu oko upravo ove iste tematike...
U ovom trenutku kakav jeste za ovu našu jadnu zemlju vi ( i jedni i drugi bez ikakve razlike ) kao da nemate pametnija posla nego da se svadjate kao nekakve ženetine na lokalnoj pijaci. Pa dok perje leti svuda okolo one jajare i fukara tj lokalna NVO preokretna bulumenta samo veselo trlja ruke.
Kanda što kaže poslovica: Dok selo gori dokone babe vunu po novinama češljaju !?!


P.S. Pojam tradicionalizam pretežno ume da ne znači to što gdin Antonić odnosno ono drugo njino ( vidovdansko ) pleme što je spremno na sve podrazumeva u svojim tekstovima. Tradicionalizam je nešto sasvim deseto od toga a koga zanima neka uzme da pročita bilo šta od Rene Genona ( Mračno doba npr )
Preporuke:
9
0
32 petak, 02 decembar 2011 21:14
milos odalic
Bas dobro da saznamo sta misle nasi analiticari i kvazianaliticari jedni o drugima. Srbi su poznati po svojoj slozi i zato je ideja o 4 S utopija. Da li je ovo momenat za takve rasprave? Pitajte one Srbe koji dezuraju na barikadama danonocno i smrzavaju se.
A sto se tice komentara na svim tkzv slobodnim sajtovima, pa i ovom mom, zasto se ne objavljuju pod punim imenom i prezimenom ?
Preporuke:
8
4
33 petak, 02 decembar 2011 22:04
slucajni prolaznik
druzio sam se jedno vreme sa Cvijanovicem, povremeno, slucajno, i nemam neku primedbu na lik i delo, barem iz tog vremena, ako je tacno da radi promociju SNS-a to bi mu uzeo kao veliki minus
Preporuke:
13
0
34 petak, 02 decembar 2011 22:19
Mara iz (okoline) Niša
Krajnje je vreme da se prekine sa elitizmom koji vlada na ovom NSPM-u otkad je sveta i veka! Možda vaši oponenti nisu naročito obrazovani, možda nisu baš naročito daroviti, možda ne umeju dobro da pišu.... Ali to ne znači da kao građani ove zemlje ne treba da budu ravnopravni sa vama, intelektualcima. Ne mogu svi da budu urbani i kulturni kao Koštunica, talentovani kao Kusturica i uspešni kao Đoković. Ja mislim da jedan Basara treba da bude ravnopravan sa gorepomenutima bez obzira na svoje intelektualne i umetničke domete. Isto tako, jedan Miljenko Dereta, bez obzira na činjenicu da se u svojoj struci (filmskoj režiji) nije ostvario, treba da uživa ista prava kao Kusturica. A i ovim momcima sa "Vidovdana" i "Novog strandarda", bez obzira na kvalitet njihove produkcije, treba pružiti priliku!
Preporuke:
8
14
35 petak, 02 decembar 2011 23:04
Ozbiljnija je to stvar
Sve što je g. Antonić rekao stoji, naročito ono o zabijanju noža u leđa i komičnim "istorijskim" paralelama i rekonstrukcijama. Ali ima tu još nešto važnije, iz čega se može odmah i bolje shvatiti o čemu se ovde radi. N. Standard i Cvijanović je postao otvoreni promoter SNS-a, on je čak i govorio na njihovim smešnim protestima i na svaki način u svakom tekstu (in)direktno promoviše tezu zašto je, ipak, "Toma ok" ili "najmanje loš", a ovaj sajt je jedino mesto na kome se može pročitati argumentovana patriotska kritika naprednjačkog "preokreta". To je zapravo suština ovog spora, a ne ova ili ona povređena sujeta i ambicija. A koliko je to važno što NSPM čini i raskrinkava (kao što je godinama pre raskrinkavao priču "i Kosovo i Evropa") možete se uveriti odmah ako pročitate Nikolićev današnji intervju Danasu, dat gore u foto vesti. To je skoro na korak od Čede i Vuka. Zar ne vidite to, gospodine Pavkov?
Preporuke:
18
5
36 subota, 03 decembar 2011 00:04
steva
Bas je ljut g. Antonic. Bolje je da ne unosi toliko negativnog diskursa. Njegove analiza ovog sukoba ne treba da bude ovako svadjalacka i netrpeljiva prema, na kraju krajeva, ljudima sa kojima deli neka politicka stanovista.
Preporuke:
17
9
37 subota, 03 decembar 2011 00:11
Starac Fočo
Za Maru iz okoline Niša
Ja mislim da jedan Basara treba da bude ravnopravan sa gorepomenutima bez obzira na svoje intelektualne i umetničke domete.Isto tako, jedan Miljenko Dereta, bez obzira na činjenicu da se u svojoj struci (filmskoj režiji) nije ostvario, treba da uživa ista prava kao Kusturica.


Koja to prava Kusturica ima, a Dereta i Basara nemaju?
Ili ste samo bili ironiči?
Preporuke:
16
0
38 subota, 03 decembar 2011 00:17
Fristajlo
Koliko je ovakav sukob na ionako klimavom krilu patriotskih snaga u Srbiji bio potreban, a kome može da koristi, neka svako sam proceni; lično, mislim da je ovo lični problem aktera ovog članka, i njihov "prljav veš", no, to je samo moje mišljenje.
Sa žaljenjem primećujem da je ovde i dalje problem hipertrofiranih sujeta, ma o kome se radilo, i ma ko bio u pravu, a ko grešio.
Ima i prečih stvari u ovoj zemlji.
Preporuke:
16
4
39 subota, 03 decembar 2011 02:09
Lena
Da li je SNS gori od Jeremica (hajde da DS navata glasove desnom retorikom)? Taj covek je imao priliku da se distancira od kuma, zar ne?
Jadnog li izbora!
A DSS? Hoce li se ikada trgnuti.
Preporuke:
7
2
40 subota, 03 decembar 2011 03:09
Observantes
Neverovatno je, da do ovoga može da dovede (od spolja silom proizvedena) entropija nemoći u ovom narodu. G. Antonić je jako dobro definisao osnovne promašaje (verujem) naivnog pogleda na „etatizam“ i „modernizam“ u Srba. Simplifikacija jedne istorije bizarnim algoritmom psudoanalitičke (ispostaviće se) postavke nanosi štetu ovom narodu. Nema „etatista i modernista“ već ima srpske nesreće. U tekstu o „etatistima i modernistima“ nedostaje jedna kvačica a to je pitanje slobode Srba da samostalno kreiraju sopstvenu sudbinu u okviru trajnog antisrpskog okruženja i projekta velikih a koji je potvrđen ovim poražavajućim životnim danas. Srpska istorija i žrtva je sva avangardna, kosmopolitska a to što je danas nepriznata nije poraz Srba pred civilizacijom. Više je to poraz civilizacije pred Srbima i pred samom sobom...
Preporuke:
2
0
41 subota, 03 decembar 2011 03:18
ps
Za sve kritičare - uglavnom opravdane - Antonićevog slabijeg nastupa na poslednjem Utisku nedelje preporučujem da pogledaju ako ima negde večerašnju emisiju "Iza vesti" TV Avala, gde je ponovo na delu bio onaj "stari" Antonić. Pa, ljudi moji, ni Mesi nije uvek u istoj formi, zašto ntonić ne bi imao pravo na slabiji dan. Podrška professoru i zahvalnost za sve što čini.
Preporuke:
5
1
42 subota, 03 decembar 2011 03:29
Observantes
Famozni srpski „etatizam“ je iznuđena, ponavljanim pokoljima, egzistencijalna kategorija. „Modernizam“ u Srba je ranije bio koncentrat pojedinačnog posvećeničnog naučnog, kulturnog, ... valorizovanog u elitnim svetskim naprednim akademijama i uvek je u sebi sadržavao progresivno rodoljubivo. Danas tzv. „modernizam“ isključuje svest o srpskom, alarmantnom, opstajućem i kao da je lična zanesenost koja je daleko od realnog, srpskog bilansa. Srpsko pitanje je poništeno golom silom, višeput ponovljenim genocidnim atacima. Istorijsko srpsko snalaženje za opstanak pred naletima zlikovcima ne daje povod za ovakvo površno „vidovdansko“ analiziranje. To je promašaj i nije, u osnovi, nerazumevanje materije. Više je pojedinačni umišljaj o vladanju materijom. To je za ovaj narod, danas, inplicitni luksuz.
Preporuke:
3
0
43 subota, 03 decembar 2011 05:02
Svetislav Kostić kao podrška stavu Miroslava Anđelkovića
Sve što se od posljednih predsjedničkih i skupštinskih izbora u Srbiji i sa Srbijom događa posljedice su političke nezrelosti i nezgrapnosti aktuelnih vlastodržaca, a posebno Borisa Tadića.

Niko Tadiću nije držao pištolj na slepoočnici kada je 2008. u konsultacijama sa Briselom odabrao kakvo će pitanje o otcepljenju Kosova postaviti Međunarodnom sudu pravde u Hagu.

Može neko tvrditi da je Zapad Beogradu zavrtao ruke da bi se odustalo od svoje verzije UN rezolucije i umjesto nje Tadić i Jeremić podnijeli od Vašingtona i Brisela izdiktiranu Rezoluciju Generalnoj Skupštin.

Dakle Srbija je titular i podnosilac Rezolucije po mjeri i ukusu Zapada koji nije ni pomišljao da Srbiju kao devedesetih godina rigorozno kažnjava. Znaju na Zapadu sa kakvim poslušnim podrepašima u Beogradu imaju posla.
Preporuke:
7
5
44 subota, 03 decembar 2011 10:38
Bob
Tako je Fristajlo!
Nije ovo dobro.

Setite se kako su odvratne svadje u " drugojsrbiji", a sada oni mogu da se smeju.

Možda treba čitaoci ovaj put da budu pametniji i stišaju raspravu.
Preporuke:
7
1
45 subota, 03 decembar 2011 19:42
Svetislav Kostić
Tekst profesora Antonića naveo me na pomisao da u već ionako potijesnoj Srbiji egzistiraju uporedo ne dve, nego tri Srbije i tome sljedstveno, pored Drugo-Srba, postoje i Treće-Srbi koji u Isključivosti sa Drugo-Srbima konkurišu za prvo mjesto.
Preporuke:
5
1
46 subota, 03 decembar 2011 22:50
Svetislav Kostić, pronicljivi
@ Bob! Sko po Bobu "ovaj" put treba čitaoci da budu pametniji, ko je onda do tada od čitaoce bio nepametniji?

Od čitalačkih pameti soljenja nema ništa ma koliko god se neki pozvan smataro da to čini. Poslednji čitalači prilog bi 3. decembra savajle i katanac. Može debata i tako da se obustavi.
Preporuke:
1
0
47 ponedeljak, 05 decembar 2011 09:31
analiticar pocetnik
gospodin antonic je u pravu sta se sve moze procitati na tom vidovdanu to je cudo. osim nacionalistickih ispada tu su i teorije zavere kako iza wikiliksa stoje strane sluzbe i tome slicno. to treba procitati te patriotske demagoge koji misle da mogu konkurisati intelektualcu poput profesora. jadno jadno
Preporuke:
7
0
48 ponedeljak, 05 decembar 2011 17:24
Svetislav Kostić
@ "analiticar pocetnik"! Ko priznaje, pola mu se prašta. Bilo bi samo pravedno da pohvale profesoru Antoniću uslijedile od jedne strane kompetetnije od "analiticara pocetnika".
Preporuke:
0
3
49 utorak, 06 decembar 2011 23:44
Mile
Taj Vidovdan je nesmetano klizio u nistavilo, pa su toga svesni poceli da se koprcaju ne bi li se malo podigli iznad zone vidljivosti i poceli da napadaju sve redom. Onda bi u tom ratu malo dosli do te njima preko potrebne supstance - prisutnosti u javnosti.Ignorisite ih ljudi jer su to zasluzili samo jednom stvari - napisali su toliko gluposti da je to komicno, smesno i urnebesno.
Preporuke:
3
1
50 sreda, 07 decembar 2011 00:51
mario
Ovo je prevrsilo svaku meru, ovi sukobi medju patriotskih portalima. pozivamo na pomirenje i kompromis.
Preporuke:
3
1
51 nedelja, 11 decembar 2011 17:32
karenjin
Kao ubica koji se neprestano vraća na mesto zločina, tako su kriptoanalitičari Gajić i Radun koji pokazuju svoju ostrašćenost prema NSPM, a i nedostatak stila ponovo udarili po Antoniću u još jednom sramnom tekstu "Daltonisti trče počasni krug". Tamo ponavljaju svoje stare optužbe i pokazuju se da nisu pravi intelektualci i da Gajić nije nikakv doktor nauka iako se tamo predstavlja, već priučeni svaštar kao i taj Radun koji pišu i pišu a da ništa pametno tu ne može da se nađe.
Preporuke:
1
0
52 utorak, 13 decembar 2011 21:48
mare
Ko se najede "Vucelinog hleba" u stanju je svasta da napise i umisli , pa pa tako i ovi! Zalosno je sto rade to sto rade...makar da su se naplatili...
Preporuke:
0
0
53 četvrtak, 15 decembar 2011 18:06
Mirko Pavlović
Mislim da je potpuno suvišno polemisati sa "Vidovdanom".
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner